Див. також: Mini Numeric KeyPad
SEFA
Чому назва “SEFA” і що ця назва означає.
У мене завжди були складнощі з вигадуванням назв, тому назви давав, так би мовити робочі, які потім повинні б перейменовуватись. Але потім звикаєш до назви і вже не бачиш необхідності в перейменуванні. “SEFA”, це якась абревіатура, яка була вигадана мною на початковій стадії проекту, але щоб я на початковій стадії проекту не вигадав, зараз ця абревіатура, вже явно не відповідає тому, що задумувалось на початку! Але сама назва, нехай собі залишається такою, як є.
Що з себе уявляє “SEFA”.
Одним словом, я поки описати це не можу. Але можу розповісти хід своїх думок, кому цікаво почитайте далі.
Завжди хотілось щось написати на мобільний телефон. Причому використовуючи те, що мені подобається. А мені подобається паскалеподібні мови програмування. Для мобільних телефонів існують паскалеподібні середовища програмування. Довго я “грався” з такими середовищами, як з іграшками і гадав, що для більш серйозного, окрім проб та різних експериментів вони не здатні. Звісно, серйозним я вважав написати, щось пов'язане з емулятором КР580, емулятором
ПК-01, МАДЛом і т.д.
У повноцінному вигляді, тобто, в такому як на комп'ютерах написати емулятор ПК-01, думаю дуже складно, принаймні на PascalGUI середовищі, яке я вибрав для використання та написання. Немало усіляких нюансів пов'язаних з виводом графіки та віртуальною клавіатурою.
Ніколи якось не задумувався, що через OTG-кабель для мобільного можна під'єднувати фізичну клавіатуру та “мишку”. І от одного разу спробував та вирішив, написати для мобільного щось пов'язане з емулятором КР580, ПК-01, МАДЛом і т.д.
Навіть з фізичною клавіатурою, думаю, теж проблем буде немало, якщо намагатись створювати повноцінний емулятор. Але ж можна піти таким шляхом, як я робив для ОС “Колібрі”, тобто створювати емулятор з вже вмонтованою іграшкою. Ну на цьому я думаю, усі біди не закінчаться. Тобто, для мобільного, не вийде так просто, як для ОС “Колібрі”, “по шаблону”, в автоматичному режимі, створювати готові APK-файли які будуть з себе уявляти емулятор
ПК-01-з-вмонтованою-іграшкою, принаймні, я так думаю зараз. Кожну окрему іграшку прийдеться “підгоняти” для клавіатури, по виводу на екран по швидкості і т.д. І от вирішив розпочати такий проект, з допомогою якого буду намагатись, створювати, щось корисне, пов'язане з КР580, ПК-01, МАДЛом і т.д. для мобільного телефону, з використанням PascalGUI, як компілятора.
Особливість проекту та кого це може зацікавити.
Ну по-перше, я мабуть скажу, кого це точно не зацікавить. Не зацікавить, це тих, хто чекає усе в “коробочці”, в “запакованому вигляді” та ще й обмотаному подарунковою стрічкою. Таким точно воно не буде цікаво. Адже я не збираюсь з кожну з ігор ПК-01, яких до речі, сотні, “підточувати” для мобільного телефону та викладати APK-файли вже готові для використання.
Особливість проекту у тому, що я буду викладати ВИХІДНИХ КОД своїх розробок, які будуть сприяти в компіляції ПК-01 ігор для мобільного телефону. Користувач, який зрозуміє, як це робити, зможе самостійно “штампувати” APK-файли з іграми (звісно, які вже існують) та програмами ПК-01, причому з налаштуваннями з якими йому це потрібно. Також вихідний код може зробити внесок користувачеві та наштовхнути на нові якісь розробки, для мобільного телефону, використовуючи PascalGUI, які пов'язані з КР580, ПК-01. Коротше кажучи, - Я не буду ловити за вас рибу, я просто покажу як це можна робити!
Аналогом того, що я кажу, є те, як колись, учасник форуму MARAT_BEST, виклав чернетку свого емулятора, на базі якого я створив SASemulator. До речі, чернетками учасника MARAT_BEST, я й досі постійно користуюсь, за що йому дуже вдячний.
Ще особливий момент проекту у тому, що він буде “підточений” для написання програм на комп'ютері з подальшою можливістю компілювання в мобільному (в GUIpascal).
Як це буде відбуватись технічно.
Технічно це виглядає приблизно так. Я викладую вихідний код “SEFA”, сюди на форум, а також програму яка з LVT, SASLVE та/або інших якісь форматів створює відкритий код паскаль-модулю(Unit) з даними з файлів LVT, SASLVE. Цей модуль копіюється разом з іншими модулями “SEFA”, на мобільний пристрій, де з допомогою PascalGUI створюється APK-файл.
Ось згадав, що окрім схожості, як я робив це для ОС “Колібрі”, це схоже на мій проект SAVtoEXE. Але в SAVtoEXE можна було довести до автоматизму, шляхом “тупого врізання” в EXE-файл даних з файлу SAV. З APK-файлом такі “фокуси”, тобто такі “тупі врізання”, самі розумієте, що не можливі.
Чому б мені самому не створювати готові APK-файли з іграми ПК-01 та не викладати сюди з “подарунковою стрічкою”.
Це не є моєї кінцевою метою! Мені це не зовсім й цікаво, принаймні як кінцевий результат! Моєю метою є подальша розробка “SEFA”, з вбудовуванням в нього MADL, P_EMUL і все що зможу та використання цього усього у мобільному!
Побачу що з цього усього вийде! До того ж, як я вже казав, під кожну іграшку треба буде робити налаштування фізичної клавіатури, вивід на екран, можливий/чи не можливий його двійний-ZOOM для даної іграшки, бо поле екрана буде “зрізано”, не в кожній іграшці це припустимо, може зміщення екрану ПК-01 в екрані мобільного треба буде робити, в кожній конкретній іграшці.
Регулювання швидкості іграшки може не вийти зробити це від таймеру, я не знаю наскільки точний та не глючний таймер в PascalGUI, на маленьких проміжках часу, може в деяких випадках треба робити пусті цикли для затримки, але ж на іншому мобільному буде й інша швидкість. В таких іграшках як “Шашки”, “Шахи” й взагалі може затримки не потрібно, та й до того ж можна й не тільки фізичну, а й віртуальну клавіатуру задіяти, яка обробляється лише при відпусканні клавіш чи біс його знає як вона взагалі обробляється. В віртуальній клавіатурі неможливо обробити натискання декількох клавіш відразу, принаймні в PascalGUI, принаймні я не знаю як, це зробити. Нюансів різних вистачає. А я ще й початківець та в цьому усьому глибоко “не плавав”!
Всі хто хоче, зрозуміти, освоїти та використовувати “SEFA”, повинен уважно читати усе, що я пишу. Також є потреба скачувати усі архіви “SEFA” послідовно та вивчати їх. Архіви “SEFA” будуть викладатись за принципом “наростання” й звісно по-ходу будуть змінюватись і якщо не спостерігати за його змінами, з першого архіву “SEFA”, то можуть виникнути великі складнощі в розумінні як це все працює.